La Garriga, 15 de març de 2011
A les 13:15h, ens hem reunit, a la Sala de reunions de la 4a planta de la Casa Consistorial.
Per una part, i en representació de l’Ajuntament de la Garriga
Regidor d’Economia i Recursos Humans: JOAN BOU I BOSCH
Regidora de Polítiques Socials i d’Igualtat: PATRÍCIA ASTORGA PÉREZ, absent
Regidor: RAFAEL PUIG GOMEZ, absent
Tècnica de Recursos Humans: M.TERESA SALVADOR ORRA
Per l’altra:
I en representació del comitè d’empresa compareixen els/les senyors/es.:
LLUCIÀ MIRAS COSTA
RAFAEL BERNABÉ PÉREZ, absent
PAULA TRALLERO NVÉ
JUAN CARLES ESPINOSA GARCIA, absent
Ordre del dia
1. Aprovació, si escau, de l’acta de la reunió anterior (15/02/2011)
2. Memòria i pla d’acció preventiva de l’exercici 2011
3. Plans d’emergència
4. Instal•lacions Policia Local i Servei Local d’Ocupació
5. Precs i preguntes
Punts tractats
1. Aprovació, si escau, de l’acta de la reunió anterior (15/02/2011)
S’aprova l’acta de la sessió anterior (15/02/2011).
2. Memòria i Pla d’acció preventiva de l’exercici 2011
Es mostra a tots els assistents la memòria presentada per ICESE i l’estudi epidemiològic.
Hi ha dubtes en la interpretació de què vol dir sense idoneïtat, caldrà preguntar-ho a ICESE.
3. Plans d’emergència.
Cal preguntar a Risclab què estan fent amb aquest tema.
Cal revisar les anomalies (pàg.7 de cada document dels Plans d’emergència i veure què s’ha fet i què no.
S’estableix com a objectiu prioritari fer tots els Plans d’emergència que s’han de fer.
4. Instal•lacions Policia Local i Servei Local d’Ocupació.
El senyor Bou comenta que el tema de Can Luna està igual. El dia 17/03/2011 es tornen a reunir les parts. Explica que de moment s’han aixecat plànols i l’edifici en si està força bé. Comenta que s’ha de fer la incorporació de Capítol VI i llavors decidir què es fa.
La senyora Trallero comenta que a l’edifici de Benestar Social hi entra agua quan plou.
El senyor Bou explica, referent a la rehubicació del Servei Local d’Ocupació, es va parlar de les instal•lacions al darrera de la Biblioteca, però tampoc compleix amb els requisits que es necessiten. No hi ha divisions i s’hauria de compartir espais ja que hi ha la sala d’actes, etc. Caldria parlar amb l’àrea de Cultura per veure si poden cedir la part de dalt de la Biblioteca, però pot ser més complicat.
S’acaba la reunió a les 14:30h
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada