La Garriga, 10 de maig de 2011
A les 13:00h, ens hem reunit, a la Sala de reunions de la 4a planta de la Casa Consistorial.
Per una part, i en representació de l’Ajuntament de la Garriga
Regidor d’Economia i Recursos Humans: JOAN BOU I BOSCH
Regidora de Polítiques Socials i d’Igualtat: PATRÍCIA ASTORGA PÉREZ, absent
Regidor: RAFAEL PUIG GOMEZ, absent
Tècnica de Recursos Humans: M.TERESA SALVADOR ORRA
Per l’altra:
I en representació del comitè d’empresa compareixen els/les senyors/es.:
LLUCIÀ MIRAS COSTA
RAFAEL BERNABÉ PÉREZ, absent
PAULA TRALLERO NVÉ
JUAN CARLES ESPINOSA GARCIA, absent
Com a assessors assisteixen:
JORDI SUALÍS, tècnic de prevenció de riscos de RISCLAB.
RAMON GARCIA, Gerent de RISCLAB.
Ordre del dia
1. Aprovació, si escau, de l’acta de la reunió anterior (15/03/2011)
2. Memòria i pla d’acció preventiva de l’exercici 2011
3. Plans d’emergència
4. Precs i preguntes
Punts tractats
1. Aprovació, si escau, de l’acta de la reunió anterior (15/03/2011)
Resta pendent d’aprovar perquè des de Recursos Humans vam pensar que ja s’havia enviat confonent-la amb la del dia 15/02/2011.
S’acorda que s’enviarà per e-mail a tots els membres del Comitè de Seguretat i Salut i en confirmaran l’aprovació per e-mail.
2. Memòria i Pla d’acció preventiva de l’exercici 2011
El tècnic de Risclab explica que ha fet una nova valoració de la memòria de l’exercici 2010, més ajustada a la realitat tal i com se li va demanar en la darrera reunió que va assistir. També presenta una nova Planificació de l’activitat preventiva per aquest exercici (document PRL-MP-04-R1)
El senyor Garcia, Gerent de RISCLAB, intervé per comentar que creu que s’han d’implantar correctament els procediments de gestió i que aquests es podrien treballar durant les reunions del Comitè de Seguretat i Salut.
3. Plans d’emergència.
El senyor Garcia comenta que s’ha de donar més importància a les emergències i explica que hi ha diferències importants entre un Pla d’autoprotecció i el d’emergències. El primer s’ha de registrar a Protecció Civil i és molt més tècnic i és per a instal•lacions que preveuen una ocupació de més de 500 persones.
El senyor Miras comenta que està d’acord en que s’ha de donar prioritat als Plans d’emergències.
El senyor Garcia explica que cal determinar quantes persones composen els equips de cada centre.
El senyor Bou comenta que ja hi ha alguns Plans d’emergència fets i només falta la implantació. S’ha de donar prioritat als centres de treball que hi ha més volum d’ocupació. Proposa de fer la implantació en una setmana. També comenta que la implantació del Pla d’emergència de la Casa Consistorial s’ha de fer. I també caldrà plantejar-se el tema dels pavellons.
El senyor Garcia comenta que es pot formar a tots els equips d’emergències en conjunt i llavors fer els simulacres.
S’acorda establir dues fases d’implantació:
Primera fase: es farà la formació del personal de l’àrea d’Educació, del personal de la Biblioteca i del personal del Teatre, tots junts entre el 27/06/2011 i el 15/07/2011. El senyor Miras parlarà amb la coordinadora d’Educació, amb la Directora de la Biblioteca i amb el personal del Teatre per acabar de quadrar els dies.
Segona fase: es farà la formació del personal de la Casa Consistorial
El senyor Bou comenta que el personal tècnic de l’àrea d’Urbanisme hauria de fer els plànols d’evacuació.
S’acaba la reunió a les 14:30h
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada