divendres, 26 de juny del 2009

Acta de la reunió extraordinària del Comitè Unitari de l’Ajuntament de la Garriga, 15-06-09

Dia: 15 de juny de 2009
Hora: 13:00 h
Lloc: Local del Comitè, Can Mora

Amb l’assistència de Rafa Bernabé, Esther Campos, Laura Clavell, Marta Romo, Joan Carles Cruz, Eduard Garcia, Laia Vidal i Enric Costa.

Es reuneix el Comitè Unitari per tractar l’ordre del dia, prenent els següents acords:


1. Can Raspall:

Durant els propers es convocarà una reunió a Can Raspall. Es convocarà a partir de les 14:00 h, per tal de facilitar que hi pugui ser tot el personal de l’edifici, a més d’en rafa Bernabé i un altre representant del comitè a la Comissió de Salut Laboral.
Es tracta de parlar de les deficiències que presenta l’edifici, que no està recepcionat ni té els informes favorables dels tècnics municipals, així com dels problemes en l’organització del treball del personal, especialment pel que fa a les tasques de consergeria de l’edifici.

2. Auxiliars administractives:

Després de la reunió mantinguda fa ja força setmanes, la comissió de contractació està ultimant la proposta, que es presentarà a la propera reunió de la comissió paritària. D’aquesta manera, en aquest tema, estarà tota la responsabilitat en mans de l’Ajuntament.
En aquest sentit, es respon el comentari penjat al bloc.

3. Zelador:

En els pressupostos d’enguany s’ha decidit amortitzar la plaça de zelador, però alhora s’estan pagant dos complements pel mateix tema. Això, evidentment, és contradictori, ja que s’està reconeixent implícitament la necessitat de la plaça.
Es plantejarà el tema també a la propera paritària i, en el mateix sentit, es respondrà el comentari del bloc.

4. Conveni:

Es comencen a comentar els primers articles del conveni, per tal d’anar detectant deficiències i possibles millores a aportar-hi.
Per tal d’aconseguir la col·laboració i implicació del personal de l’Ajuntament, s’obrirà un nou post al bloc, per a recollir suggeriments, propostes, etc. Per a aquella gent que no vulgui que les seves propostes siguin públiques, es deixarà un fixe al lateral del bloc recordant el correu electrònic del Comitè, per tal que puguin enviar-hi les seves opinions.
Es demanarà també la col·laboració de treballadors i treballadores de l’ajuntament per tal que facin arribar aquesta informació a aquelles persones que no disposen de c/e de la feina.
La recollida de suggeriments i propostes de cara al nou conveni s’allargarà fins el 30 de setembre.

5. Properes reunions del Comitè:

a) Reunió ordinària: Divendres 26 de juny a les 13:00 h al local del Comitè.
b) Monogràfic sobre el conveni: Divendres 10 de juliol de 9:00 a 15:00 h, al local del Comitè.